شب گذشته دو تیم پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی به تساوی دست یافتند. این بازی اما پر از حاشیه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الاتحاد با شکست سه بر یک مقابل الهلال از صعود به جمع چهار تیم برتر جام عرب جا ماند.
مهدی طارمی در یک پست اینستاگرامی به شایعات واکنش نشان داد.
در این تصویر که توسط مریخ نورد کنجکاوی گرفته شده است، برآمدگی‌های عجیب میخ‌مانندی به چشم می‌خورد. ناتالی کابرول اخترزیست‌شناس ناسا آن را عجیب‌ترین سنگی می‌داند که در ۲۰ سال مطالعه مریخ دیده است.
ستاره سابق استقلال و فعلی فولاد روزگذشته اقدامی جالب انجام داد
ستاره سابق استقلال و فعلی فولاد روزگذشته اقدامی جالب انجام داد
یک دختر جوان هلندی به علیرضا جهانبخش ابراز علاق کرد.
یک دختر جوان هلندی به علیرضا جهانبخش ابراز علاق کرد.
جدیدترین تصویر از بنر‌های ترویج حجاب که این روز‌ها بحث‌برانگیز شده است را ببینید.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
(عکس) اولین تصویر تاریخ از یک سیاه‌چاله اصلاح شد
صفا هادی با پوشش رسمی تصاویر مربوط به تمدید قرارداد خود را ثبت کرد.
نماینده مردم مرکز هرمزگان گفت: معتقدم مردم باید مطلع شوند یک مسئول یا نماینده چه می‌کند و چه اقداماتی در جهت رفع مشکلاتشان انجام می‌دهند، بنده به مردم قول دادم که خدمت کنم و در دسترسشان باشم و تلاش کرده ام بتوانم ذره‌ای مشکلات مردم را برطرف کنم.
فولاد خوزستان در یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر رفت و با یک گل شکست خورد.
سردار آزمون بعد از گلزنی مقابل فرایبورگ خوشحالی خاصی انجام داد.
علی دایی امروز به ملاقات یکی از هواداران خود رفت.
انتشار یک عکس در راهپیمایی ۲۲ بهمن واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.
ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به‌ یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»
شیمون مارسینیاک پاسخ انتقاد فرانسوی‌ها به نحوه قضاوت خود را داد و در عکسی نشان داد که بازیکنان فرانسوی هم هنگام زدن یکی از گل‌های کیلیان ام‌باپه در زمین بازی هستند.
یک هنرمند آرژانتینی طرح زیبایی از لیونل مسی همراه با جام جهانی را بر روی یکی از دیوار‌های پایتخت آرژانتین کشیده است.
یک هنرمند آرژانتینی طرح زیبایی از لیونل مسی همراه با جام جهانی را بر روی یکی از دیوار‌های پایتخت آرژانتین کشیده است.
تصویر هفته که توسط محققانی که با این تلسکوپ فضایی کار می‌کنند منتشر شده، خیره‌کننده است و خوشه باز ان‌جی‌سی ۶۵۳۰ (NGC ۶۵۳۰) را نشان می‌دهد. این خوشه که از هزاران ستاره تشکیل شده در هاله‌ای از غبار فرو رفته و بخش کوچکی از سحابی عظیم و زیبای مرداب را تشکیل می‌دهد.
عموی کیان پیرفلک کودک ده ساله کشته شده در ایذه عکسی از پدر کیان را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد و خبر داد که هنوز پدر او از جریان فوت پسرش بی‌خبر است.
ممکن است مجله آگاهی‌نو فکر کرده است مرگ مهسا رنسانسی در ایران ایجاد کرده است و از این منظر لبخند ژکوند را به‌عنوان اثری از دوره رنسانس انتخاب کرده و مهسا را روی آن نشانده است. واقعیت این است که برای آنکه دو سوژه روی هم بنشینند، دلایل ویژه‌تری لازم است.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ